Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Alfa Romeo Giulietta

Η παλιά Giulietta άφησε εποχή, εγώ την πρόλαβα και αρκετά μάλιστα, έπαιζε μια στη δίπλα πολυκατοικία, την οποία την έδωσε σε άλλον εδώ στο Αγρίνιο και ο τύπος πήρε την Alfa 156, αναρωτιέμαι και με άλλα παραδείγματα ακόμα και με νέα παιδιά, μήπως οι Alfa Romeo είναι ''ΚΟΛΛΗΜΑ'' ; Βγαίνει η νέα λοιπόν εν έτει 2010, φαίνεται ντόπα και τα μοτέρ έρχονται με μπλοκέ, λες να έχουμε νέα όπλα στην πίατσα; Θα δείξει........Για διαβάστε:

H Alfa Romeo παρουσιάζει τον αντικαταστάτη της 147, επαναφέροντας ένα ιστορικό όνομα.
 
 
Eπισήμως, η πρεμιέρα της νέας Alfa θα γίνει στο Σαλόνι της Γενεύης, το Μάρτιο. Πρόκειται για ένα 5θυρο μικρό-μεσαίο, με το οποίο η ιταλική εταιρεία θα επιδιώξει να μεγαλώσει το μερίδιό της στην αγορά.
 
Το μήκους 4,35 μέτρων (με πλάτος 1,80 και ύψος 1,46 μέτρα) αμάξωμα είναι κομψό, με αναφορές στη MiTo. Η μεγαλύτερή τους ομοιότητα εντοπίζεται στο εμπρός μέρος, ιδιαίτερα στη σχεδίαση των προβολέων, αλλά από εκεί και πέρα η Giulietta διαφοροποιείται και ασφαλώς έχει τη δική της προσωπικότητα, με τη βοήθεια και των LED μπροστά και πίσω.
 
Οι χώροι για τους επιβάτες, από τις πρώτες αναφορές και εικόνες, εκτιμάται ότι θα είναι αρκετά μεγάλοι, ενώ στη σχεδίαση του εσωτερικού, εκτός από την καλαισθησία σε ό,τι έχει να κάνει με το διάκοσμο, κυρίαρχο ρόλο παίζει η εργονομία. Όπως και στη MiTo, το σύστημα «DNA» δίνει το παρόν με τρεις επιλογές (Dynamic, Normal και All Weather). Στα χαρακτηριστικά της Giulietta συγκαταλέγεται και το μπλοκέ διαφορικό (Q2) καθώς και τα VDC και DST που αφορούν την ενεργητική ασφάλεια. Φυσικά όλα αυτά συνδυάζονται και με μια απολαυστική οδική συμπεριφορά. Στον ίδιο παρονομαστή και οι κινητήρες, που όλοι έχουν σύστημα Start&Stop.
 
Ξεκινούν από τα 1.400 κυβικά με απόδοση 120 και 170 (Multiair) ίππων, ενώ top είναι ο 1750 TBi των 235 ίππων που θα αφορά τη θρυλική ως όνομα Quadrifoglio Verde. Τη γκάμα συμπληρώνουν δύο diesel: ένας 1.600 κυβικών 105 ίππων και ένας δίλιτρος με 170.
 Πηγή: topgear.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου